• 31-08-2016 17:02

Ülke TV'ye Cerablus Ambargosu!

Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğü (BYEGM) ile Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü'nden Ülke TV'ye akreditasyon ayrımcılığı...

Ülke TV'ye Cerablus Ambargosu!

Türkiye, tarihi açısından önemli günlerden geçerken milletin doğruhaber almasının önündeki engelleri kaldırması beklenen BYEGM, tam tersi uygulamaya imza attı.

Fırat Kalkanı kapsamında CerablusTürk medyasına açıldı. Ancak BYEGM Genel Müdürlüğü Enformasyon Daire Başkanı Sinan Kürün, Ülke TV’ye akreditasyon uygulayarak diğer televizyon kanallarının ekipleri ile Cerablus'a girmesi engellendi.

28 Şubat'ta 17/25 Aralık'ta ve 15 Temmuz'da yaptığı yayınlarla Milli İrade'nin yanında yer alan Kanal 7 Medya Grubu'na bağlı ÜLKE TV, BYEGM tarafından skandal bir akreditasyon uygulamasına maruz kaldı...

Türk Kamuoyu'nun 'Fırat Kalkanı’ harekatını ilk olarak öğrendiği TV Kanallarından biri olan ve harekatın başladığı andan bu yana kesintisiz yayınlarını sürdüren ÜLKE TV'ye uygulanan bu ambargo tepkilere neden oldu.

Günlerdir bölgede yaşananları en doğru ve milli duruşa bir zarar vermeyecek şekilde ekranlara taşıyan ÜLKE TV, 26 Ağustos günü BYEGM’ne resmi olarak da başvurusunu yapmıştı. Kameraman Hakan Avcı ve muhabir Ümmü Gülsüm Durmuş adına akreditasyon başvurusu bulunan Ülke TV, BYEGM Enformasyon Daire Başkanı Sinan Kürün tarafından hazırlanan Cerablus listesinde yer almadı...

Sinan Kürün’ün listeyi Kamu Diplomasisi Koordinatörü Başkanı Ali Osman Öztürk ve Basın Yayın Enformasyon Genel Müdür Yardımcısı İsmail Mansur Özdemir ile birlikte hazırladığı öne sürülüyor.

Listeden Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğü’nden sorumlu Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş’un haberinin olmadığı iddia ediliyor.

Daha önce de basın yayın enformasyonun bazı akreditasyonlarına maruz kalan Milletin Televizyonu ÜLKE TV'ye hangi maksatla akreditasyon uygulandığı Kamuoyu tarafından merak ediliyor.

Sadece Türkiye'de değil dünyada yaşanan tüm haksızlıklara karşı mazlumların yanında olan, İsrail’in Gazze’ye saldırılarını günlerce canlı yayınlarla dünyaya duyuran, Mısır Darbesi'nde Rabia işaretini ekranlara logo yapan, 15 Temmuz gecesi insanları ilk olarak meydanlara davet eden ve “Salalar, ezanlar okunsun” çağrısı yapan ÜLKE TV’dir.

Şimdi soruyoruz, Basın Yayın Enformasyon Genel Müdürlüğü Enformasyon Daire Başkanı Sinan Kürün ve ekibi, ÜLKE TV'ye neden ve hangi amaca yönelik akreditasyon uyguladı?

Basın Yayın Enformasyon Müdürlüğü'nce yapılan bu ambargo sadece ÜLKE TV'ye değil Türk Halkı'nın haber alma özgürlüğüne yapılmıştır.

Haksız akreditasyon uygulamasını Türk milletinin takdirine bırakıyoruz. Sorumluların cevap vermesini bekliyoruz.

 


Kaynak: Haber 7

Etiketler:
HABERE YORUM YAZIN
Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır....

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

ÇOK OKUNAN HABERLER
SON DAKİKA HABERLER